A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, молоді та спорту Миргородської міської ради

Новини

Освітній івент  для вихователів закладів дошкільної освіти  «Інтегровані заняття в системі дошкільної освіти»

          Сьогодні, як ніколи, необхідно формувати особистість, здатну в умовах життєдіяльності діяти доцільно, застосовувати набуті раніше знання і досвід за нових обставин, докладати зусилля для досягнення мети, домагатись успіху та визначення іншими людьми, оновлювати свої знання, збагачувати досвід, виявляти гнучкість. І тому Базовий компонент дошкільної освіти орієнтує педагогів на впровадження у практику компетентнісного підходу до особистості, організацію освітнього процесу за принципом інтеграції, реалізація якого дає змогу забезпечити системність знань дітей. Яким має бути педагогічний дизайн інтегрованих занять, мета та їх види – ці питання обговорювали вихователі закладів дошкільної освіти Миргородської, Ромоданівської та Комишнянської громад під час освітнього івенту «Інтегровані заняття в системі дошкільної освіти», що відбувся 24 жовтня 2024 року. Наталія Парфенчик, керівник спільноти ППС вихователів, вихователь-методист ЗДО № 5 «Сонечко» (ясла-садок) Миргородської міської ради Полтавської області, зробила порівняльний аналіз переваг та недоліків предметного та інтегрованого занять, розкрила питання підготовки і проведення інтегрованого заняття, навела приклади правильного запису таких занять. Під час виконання вправи «Виправ помилку» присутні закріпили знання щодо оформлення педагогічного дизайну заняття за принципом інтеграції.  По закінченню заходу учасники під час вправи «Що у твоїх руках?» залишили відгук  про те, що їх цікавить, що хотіли б змінити в роботі з дітьми дошкільного віку, про що мріють. Педагоги вкотре переконалися, що проведення таких засідань професійних педагогічних спільнот сприяють професійному розвитку та є мотивацією для удосконалення організації освітнього процесу з дітьми дошкільного віку.

11:31 28.10.2024

"Навчаймось мови золотої!" 

         20 жовтня у Публічній бібліотеці ім. Давида Гурамішвілі відбувся тренінг з української мови "Навчаймось мови золотої!" "Перший подих осені - просто щастя після спекотного і жаркого літа" (Шарлін Харріс).  Що означає слово "осінь"? Слухачки міркували над цим питанням, пояснюючи,  які відчуття викликає в них ця пора року.  Протягом заняття присутні виконували різноманітні вправи. Вони знаходили осінні прикмети  природи, з'єднували частини прислів'їв,  намагалися пояснити значення  та етимологію  слів: вирій, мжичка, золото,  серпанок,  павутиння. Також слухачі  творчо  працювали над складанням сенкану про осінь.  Тренінг закінчився "Ланцюжком асоціацій" про осінь та частуванням запашними яблуками.

08:37 21.10.2024

Грант для студентів та абітурієнтів м. Миргорода (соціальна програма Scholarship)

         В цей тяжкий і нелегкий час для всіх українців, в умовах військового стану, багато сімей вже постраждало від рук ворога.          В зв'язку з цим ми хочемо потурбуватися про наступне покоління нашої держави і надати можливість юним українцям отримати безкоштовне навчання. Давайте об єднаймося!

09:23 15.10.2024

"Навчаймось мови золотої!"

       13 жовтня у Публічній бібліотеці ім. Давида Гурамішвілі відбувся тренінг з української мови "Навчаймось мови золотої!"  Тема осені тісно переплелась з художніми витворами про цю пору року, оскільки 13 жовтня - День художника. Про цікаві факти з життя й творчості українських митців  дізналися слухачі на занятті.  Надихнувшись красою картин, із задоволенням слухачки описували запропоновані їм пейзажі. Захопливу поезію про осінь Ліни Костенко, Володимира Сосюри, Соломії Українець читали присутні, пояснюючи значення  українських слів. Працюючи в групі, слухачки намагалися доповнити правильно вірші, вставити слова за змістом, знайти початок чи кінець поезії.

08:30 14.10.2024

"Навчаймось мови золотої!"

      6 жовтня у Публічній бібліотеці ім. Давида Гурамішвілі відбувся тренінг з української мови "Навчаймось мови золотої!" Про багатство нашої мови, словниковий запас йшлося на тренінгу. Синоніми, антоніми, пароніми, фразеологізми: що означають, чим  відрізняються і що спільного?  Нові значення фразеологізмів надзвичайно  зацікавили слухачів. Тому вони   старанно виконували вправи і творчі завдання: встановлювали відповідність між фразеологізмами і синонімами чи антонімами; пояснювали значення фразеологізмів; знаходили фразеологізми в реченнях або доповнювали їх;  будували нові речення, вживаючи фразеологізми. Захопливо слухачі працювали з флеш-картками, вгадуючи фразеологізми по малюнках;  брали участь у міні-вікторині, відгадували загадки-жарти. Тренінг закінчився творчим створенням власних карток з фразеологізмами.

08:46 07.10.2024

Професійне свято працівників освіти: інформація від пенсійного фонду

      На даний час за працівниками освітніх закладів зберігається право виходити на пенсію за вислугою років до досягнення 60-річного віку. Раніше визначеного законодавством терміну можуть піти на заслужений відпочинок вчителі, вихователі або викладачі, які набули необхідний педагогічний стаж роботи. Нормативною базою щодо призначення пенсії працівникам освіти на даний час є п. 2.1 та п.16 Розділу XV Прикінцевих Положень Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування.” Згідно із законодавчими вимогами, для дострокового виходу на пенсію працівнику освіти необхідно мати стаж 26 років і 6 місяців, набутий на 11 жовтня 2017 року. При цьому незмінною залишилася вимога, що пенсія за вислугу років призначається при залишенні роботи, яка дає право на пенсію даного виду. У разі повторного працевлаштування на будь-яку роботу педагогічного спрямування виплата пенсії може припинитися. Розрахунок пенсії для педагогів здійснюється з урахуванням середньомісячного заробітку, який людина одержувала перед припиненням роботи. Розмір пенсійної виплати залежить від двох показників - коефіцієнту стажу та коефіцієнту середньомісячного заробітку. Зрозуміло, що вчитель, який отримує більшу зарплату та має великий стаж роботи, буде мати більший розмір пенсії.     А для молодих вчителів корисною буде інформація про те, що відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею віку трьох років (стаття 179 КЗпП України) зараховуються як до загального, так і до безперервного стажу роботи, і до стажу роботи за спеціальністю. Тобто, відпустка для догляду за дитиною зараховується до педагогічного (спеціального) стажу.

09:59 04.10.2024

Шановні освітяни!

Прийміть найщиріші вітання з професійним святом – Днем працівників освіти! Бажаємо вам міцного здоров’я, творчого натхнення, оригінальних ідей, блискучих успіхів, професійного зростання та особистого щастя. Хай кожен день буде наповнений новими відкриттями та досягненнями, а ваша праця приносить лише задоволення.

09:23 04.10.2024

З Днем працівників освіти!

    4 жовтня 2024 року в Миргородському ліцеї імені Т. Г. Шевченка відбулися урочистості з нагоди Дня працівників освіти.     Педагогічну громаду привітали міський голова Сергій Соломаха, депутат Полтавської обласної ради, голова постійної комісії з питань освіти, науки та культури Олег Діденко, голова Миргородської районної ради Наталія Гирка, начальник управління освіти, молоді та спорту Миргородської міської ради Тетяна Колибельнік, голова Миргородської міської організації профспілки працівників освіти та науки України Віта Козлова.     Докладніше – у відеосюжеті.

09:21 04.10.2024

«Круглий» стіл «Документація асистента вихователя закладу дошкільної освіти»

       27 вересня 2024 року відбулося засідання професійної педагогічної спільноти вихователів та асистентів вихователів інклюзивних груп закладів дошкільної освіти Миргородської, Великосорочинської, Комишнянської, Ромоданівської громад у формі «круглого» столу «Документація асистента вихователя інклюзивної групи ЗДО».   Фахівець Інклюзивно-ресурсного центру Юлія Рожковська ознайомила присутніх з нормативними документами, що регулюють роботу асистента вихователя та ведення його документації. Вона наголосила, що головним завданням асистента вихователя є співпраця з вихователем інклюзивної групи для:  -    надання допомоги під час здійснення освітнього процесу;   - адаптації навчальних матеріалів з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП; -   забезпечення індивідуального супроводу дітей з особливими освітніми потребами. А Світлана Вініченко, психолог КУ ЦПРПП Миргородської МР, за допомогою метафоричних карток «Мій сьогоднішній день!» змогла пробудити в педагогів уяву, хороший настрій, легкість, радість і натхнення.  Учасники заходу відмітили, що важливим аспектом в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами є обмін досвідом із колегами, проведення тренінгів, семінарів, лекцій із запрошенням фахівців ІРЦ та практичних психологів. Саме такі зустрічі є корисними та сприяють професійному зростанню педагогів.

16:28 01.10.2024

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень