A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, молоді та спорту Миргородської міської ради

Новини

Семінар «Роуп-скіппінг у закладі дошкільної освіти – індивідуальний та груповий вид рухової активності дошкільників»

           Роуп-скіппінг – новий вид рухової активності, який поєднує комбінації стрибків, акробатичних, танцювальних елементів з однією або двома скакалками, що виконуються індивідуально або в групах. Роуп-скіппінг (англ. rope skipping) дослівно перекладають як «стрибки з пропуском мотузки під ногами». Саме знаряддя англійською називають skipping rope або jump rope — мотузка для стрибків.  24 квітня 2024 року педагоги структурного підрозділу-закладу дошкільної освіти Миргородської гімназії № 2 «Гелікон» Миргородської міської ради Полтавської області поділилися досвідом проведення фізкультурно-оздоровчих  заходів з використанням скакалок та мотузки. Цікаво було дізнатися історичні відомості про роуп-скіппінг. Лідія Супруненко, вихователь-методист закладу, наголосила на тому, що важливо врахувати при впровадженні такого виду рухової активності у закладі дошкільної освіти, а саме: дотримуватися вимог безпеки життєдіяльності, підібрати для кожної дитини скакалку, одяг і взуття, забезпечити музичний супровід та визначити місце для роуп-скіппінгу тощо. А Олена Ребрик, вихователь структурного підрозділу, ознайомила учасників засідання з базовими елементами, видами і технікою виконання вправ з роуп-скіппінгу. Вона відмітила, що вправи зі скакалкою сприяють формуванню правильної постави, вдосконалюють координацію рухів, зміцнюють серцево-судинну і дихальну системи, розвивають спритність і витривалість, їх люблять як діти, так і дорослі. Учасники заходу мали змогу переглянути відеозаняття з дітьми дошкільного віку та майстер-клас із дорослими з використанням скакалок та мотузки. Всі елементи стрибків на скакалці на перший погляд видаються складними, але водночас вони прості і доступні кожному, а головне приносять велике задоволення. Спробуйте й ви!!! Матеріали заходу можна переглянути за посиланням.

16:54 26.04.2024

«Круглий» стіл  «Ігри та вправи для покращення психологічного здоров’я  дітей з особливими освітніми потребами»

          Беззаперечно, що кожна дитина – особлива. Але все ж є діти, про яких говорять «особливі» не для того, щоб підкреслити унікальність здібностей, а задля того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей. 23 квітня 2024 року відбулося засідання професійної педагогічної спільноти асистентів, вихователів інклюзивних, спеціальних груп закладів дошкільної освіти (структурних підрозділів) Миргородської, Великосорочинської, Ромоданівської, Комишнянської громад у формі «круглого» столу «Ігри та вправи для покращення психологічного здоров’я  дітей з особливими освітніми потребами». Ольга Харченко, фахівець (консультант) Інклюзивно-ресурсного центру, презентувала вправи та ігри на зняття психоемоційної напруги у дітей з ООП, а учасники заходу поділилися власним досвідом індивідуального підходу у підборі ігрових методів для покращення емоційної сфери кожної дитини. В умовах сьогодення не тільки діти, а й дорослі потребують психологічної підтримки та відновлення. Коли ми переживаємо не найкращі моменти свого життя, то інстинктивно шукаємо ресурси – джерела, щоб поповнити внутрішню енергію. Світлана Вініченко, психолог КУ ЦПРПП Миргородської МР, пропрацювала з учасниками «круглого» столу ізраїльську модель стресодолання Basik Ph, яка допомагає знайти свої власні ресурсні канали,  відновити життєві неперервності та адаптуватися до нової реальності.

09:42 25.04.2024

Практичний семінар  «Музично – естетичний розвиток дошкільників з використанням інноваційних технологій»

        Музика є одним з найбагатших та дієвих засобів естетичного виховання. Вона володіє великою силою емоційного впливу, виховує почуття людини, формує смаки. Спілкування зі справжнім мистецтвом спонукає особистість до власної творчості, вчить глибше відчувати естетику в реальному житті, допомагає сформувати активне ставлення до дійсності. 19 квітня 2024 року під час засідання професійної педагогічної спільноти керівників музичних закладів дошкільної освіти Миргородської, Великосорочинської, Ромоданівської, Комишнянської громад «Музично – естетичний розвиток дошкільників з використанням інноваційних технологій» йшлося про роль музичного виховання для формування у дітей естетичних почуттів. Людмила Сіренко, спікер заходу, керівник музичний ЗДО № 2 «Оленка» (ясла-садок) комбінованого типу Миргородської міської ради Полтавської області, відмітила, що метою естетичного виховання у музиці в дитячому садочку є: розвиток музичних здібностей, стимулювання емоційного відгуку, виховання культурної свідомості, формування музично-естетичних уподобань, сприяння розвитку творчих здібностей, формування позитивного ставлення до музики; нагадала про те, що при виборі музичного твору потрібно звертати увагу на емоційно-образний зміст і тематичну спрямованість, що розкриваються у характері музики, на жанр, структуру і засоби виразності композицій. Практичний відеоматеріал музичних занять, свят та розваг, запропонований педагогом для перегляду, викликав захоплення та естетичну насолоду у присутніх. Завершальним акордом заходу став майстер-клас гри на дитячих музичних інструментах «Весняний оркестр».      Матеріали заходу можна переглянути за посиланням.

15:43 24.04.2024

Педагогічна майстерня  «Розвиток мовлення дошкільників шляхом  використання інноваційних методик»

           Своєчасне оволодіння мовою – запорука повноцінного спілкування дітей з однолітками та дорослими. Різні відхилення мовного розвитку негативно позначаються на сприйманні мови, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини. Які інтерактивні методи для розвитку активного мовлення дітей дошкільного віку використовувати  в роботі педагогам – про це йшлося на засіданні професійної спільноти вихователів закладів дошкільної освіти Миргородської, Великосорочинської, Ромоданівської, Комишнянської громад, що відбулося 18 квітня 2024 року. Дарія Труш, вихователь структурного підрозділу – закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Рукавичка» ОЗО «Хомутецька гімназія», поділилася досвідом використання нетрадиційних форм і методів для роботи  над  розвитком  мовлення дітей дошкільного віку, а саме:  1)    Су-Джок терапія – нормалізує тонус м’язів, стимулює мовленнєві зони в корі головного мозку, коригує мовленнєві порушення; 2)    нейробіка – це комплекс простих вправ, що сприяють поліпшенню розумових здібностей, та дають додаткову енергію.  Дітям вона допомагає краще концентруватися та засвоювати нові знання; 3)    мовленнєве дихання, від якого залежать якість мовлення, його гучність, плавність, інтонаційна виразність; 4)     формування артикуляційної моторики – підготовка артикуляційного апарату до постановки звуків; 5)    дрібна моторика пальців, що є одним із чинників,  який відповідає не тільки за своєчасне формування навичок зв’язного мовлення у дошкільників, але і за загальний рівень їх інтелектуального розвитку. Запропонований практичний матеріал, учасники засідання покладуть до своєї професійної скарбнички та використають у подальшій роботі з дітьми дошкільного віку.  Матеріали заходу можна переглянути за посиланням.

10:48 22.04.2024

Тренінг "Навчаймось мови золотої!"

         Всесвітній день творчості та інноваційної діяльності відзначається 21 квітня.  Тому всі завдання, вправи на тренінгу  "Навчаймось мови золотої!" були пов'язані з  цією темою. Які асоціації винакають , коли ми говоримо про творчість? Цікавими  думками ділилися слухачки.   Також присутні дізналися, що це свято започаткували  у 2002 році, а Організація Об’єднаних Націй проголосила його міжнародним днем у 2017 році. Заходи в цей день спрямовані на підвищення рівня інформованості суспільства про творчість та інноваційну діяльність.   Вправа " Історія про три слова" спонукала слухачок до словесної творчості: написати невеличке оповідання,  поєднавши в ньому три різні слова.  Креативно, з гумором, іноді з іронією чи сумом присутні створили свої історії, які натхненно зачитували.  Кожна з них оцінювалась аплодисментами.  Також протягом тренінгу слухачки виконували лексичну розминку, вправу "Печа-куча" (балаканина), придумували колективну історію з набору слів.

10:37 22.04.2024

«Використання інформаційно-комунікативних технологій в роботі вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога  спеціальної групи закладу дошкільної освіти»

           «Електронне навчання не має бути випадковою прогулянкою недільним днем із ввімкненим круїз-контролем. Єдина мета електронного навчання полягає в тому, щоб навчати»  (Крістофер Палм) 17 квітня 2024 року відбулося засідання професійної педагогічної спільноти вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів спеціальних груп закладів дошкільної освіти Миргородської територіальної громади, під час  якого присутні обговорювали важливість використання в корекційній роботі з дітьми інформаційно-комп’ютерних технологій. Віта Прибак, вчитель-логопед ЗДО № 12 «Світлячок» (ясла-садок) Миргородської міської ради, познайомила учасників із онлайн-сервісом Learning Apps.org, який дозволяє створювати інтерактивні вправи та ігри для дітей з різних освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти, зберігати їх та використовувати для перевірки знань.   Віта Дем’яненко, вчитель-дефектолог ЗДО № 2 «Оленка» комбінованого типу  (ясла-садок) Миргородської міської ради, розкрила тему «Використання  застосунку Microsoft PowerPoint  у роботі вчителя- дефектолога», що є однією з найпопулярніших програм для створення професійних презентацій у сучасному світі та презентувала власноруч виготовлені дидактичні ігри в PowerPoint. А Ольга Різніченко, вчитель-дефектолог ЗДО№ 2 «Оленка» комбінованого типу  (ясла-садок) Миргородської міської ради, розповіла про специфіку роботи з комп’ютерними програмами з дітьми з порушенням зору: «Еуе», «Контур», «Хрестики», «Релакс» та запропонувала переглянути світлини проведення корекційних занять з дітьми  старшого дошкільного віку з ООП з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Учасники засідання відмітили, що застосування ІКТ (інформаційно-комунікативних технологій) відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності для дітей дошкільного віку. Матеріали заходу можна переглянути за посиланням.

10:35 22.04.2024

Онлайн-зустріч «Формування ключових компетентностей учнів в умовах Нової української школи»

    Відколи існує школа, існує одвічна проблема: чому вчити і як вчити дітей? У різні часи існували різні підходи до цього питання. Для сучасного світу характерні стрімкі зміни, бурхливий розвиток інформаційного простору, що ставить нові вимоги перед вчителем і школою. Саме це питання обговорювали 16 квітня 2024 року на онлайн-зустрічі «Формування ключових компетентностей учнів в умовах Нової української школи» професійної педагогічної спільноти вчителів, що викладають у 5-6 класах НУШ Миргородської, Великосорочинської, Комишнянської та Ромоданівської громад.      Присутні заслухали виступи вчителя анг. мови Даєвої Людмили (Миргородська гімназія №7), вчителя української мови та літератури Хоменко Анастасії (Миргородська гімназія №2 «Гелікон»), вчителя початкових класів Закаблук Вікторії (Біликівська гімназія). Почуте від них дає змогу стверджувати, що вчителі наділені такими якостями, як творча уява, фантазія, оригінальність і, незважаючи на виклики, продовжують працювати креативно, сучасно, ресурсно.     Проведене заняття сприяло розвитку творчого потенціалу педагогів НУШ, збагаченню досвіду новими ідеями та трендами навчання.

16:14 17.04.2024

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень