«Круглий» стіл «Ігри та вправи для покращення психологічного здоров’я дітей з особливими освітніми потребами»
Беззаперечно, що кожна дитина – особлива. Але все ж є діти, про яких говорять «особливі» не для того, щоб підкреслити унікальність здібностей, а задля того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей. 23 квітня 2024 року відбулося засідання професійної педагогічної спільноти асистентів, вихователів інклюзивних, спеціальних груп закладів дошкільної освіти (структурних підрозділів) Миргородської, Великосорочинської, Ромоданівської, Комишнянської громад у формі «круглого» столу «Ігри та вправи для покращення психологічного здоров’я
дітей з особливими освітніми потребами». Ольга Харченко, фахівець (консультант) Інклюзивно-ресурсного центру, презентувала вправи та ігри на зняття психоемоційної напруги у дітей з ООП, а учасники заходу поділилися власним досвідом індивідуального підходу у підборі ігрових методів для покращення емоційної сфери кожної дитини.
В умовах сьогодення не тільки діти, а й дорослі потребують психологічної підтримки та відновлення. Коли ми переживаємо не найкращі моменти свого життя, то інстинктивно шукаємо ресурси – джерела, щоб поповнити внутрішню енергію. Світлана Вініченко, психолог КУ ЦПРПП Миргородської МР, пропрацювала з учасниками «круглого» столу ізраїльську модель стресодолання Basik Ph, яка допомагає знайти свої власні ресурсні канали, відновити життєві неперервності та адаптуватися до нової реальності.
Матеріали заходу можна переглянути за посиланням.
Любов Гречка,
консультант КУ ЦПРПП
Миргородської МР