Педагогічні посиденьки «Ефективність інтерактивного навчання»
Педагогічні колективи закладів освіти Миргородської міської територіальної громади, розуміючи важливість і складність проблем, які постають перед ними, продовжують працювати над формуванням особистості вчителя, його професійної майстерності. Так, 28.03.2024 року відбулися педагогічні посиденьки «Ефективність інтерактивного навчання», організовані і проведені консультантом КУ ЦПРПП Миргородської МР Антоніною Омельченко. Учасники побували в імпровізованому «нео-кафе», де вчилися готувати інтерактивні «страви». Присутнім вдалося вивести формулу майстерності вчителя, визначити складові сучасного уроку.
Такі форми роботи цікаві для педагогів. Вони вносять в освітній процес свіжі думки, нові ідеї, мають значні переваги над традиційними формами роботи. Саме новизна та оригінальність запропонованого викликали інтерес присутніх, допомогли зняти суб’єктивні бар’єри у спілкуванні.
Вчителі зробили висновок, що досягти професійної майстерності можливо лише за умов використання сучасних технологій, побудованих на інтерактивних формах роботи, що розвивають творчі, дослідницькі навички.
Такі зустрічі допомагають стимулювати активність педагогів, їх прагнення до самоосвіти, підвищення вимогливості до себе, до своєї методичної майстерності і результативності педагогічної діяльності.
Антоніна Омельченко,
консультант
КУ «Центр професійного розвитку
педагогічних працівників»