Практичний семінар для керівників музичних закладів дошкільної освіти «Набуття soft skills навичок у процесі музичного виховання дошкільників
Одним із головних завдань Нової української школи є формування компетентностей та навичок дитини, необхідних для успішної її подальшої самореалізації в суспільстві. Сучасний освітній процес передбачає наступність, тобто безперервність та спільні засади усіх його ланок, починаючи з дошкілля. Педагоги закладів дошкільної освіти визначені як фасилітатори розвитку дитячої особистості на самому ранньому етапі.
«Набуття soft skills навичок у процесі музичного виховання дошкільників» - такою була тема засідання професійної педагогічної спільноти керівників музичних закладів дошкільної освіти Миргородської, Великосорочинської, Комишнянської, Ромоданівської громад, яке відбулося 22 лютого 2024 року. Світлана Радченко, керівник музичний структурного підрозділу- ЗДО (дитячий садок) «Рукавичка» Опорного закладу освіти «Хомутецька гімназія», презентувала свій досвід роботи музичного керівника та вчителя музичного мистецтва, що є гарним прикладом наступності та безперервності в освіті. Світлана Іванівна має змогу з раннього дитинства вибудовувати взаємини зі своїми вихованцями, створювати психологічно сприятливі умови для формування особистості дошкільнят, їх soft та hard навичок, світогляду, орієнтування в світі музичного мистецтва й далі в школі продовжувати розвивати дітей вже на іншому рівні, глибше занурюючись і досягаючи вищих результатів. Педагоги переглянули відео фрагментів музичних занять та розваг, а також уроків мистецтва з архіву Радченко С.І.
Досить зворушливим був момент, коли всі присутні виконували пісню Леонарда Коена «Алилуя». Текст пісні Світлана Іванівна створила свій, присвятивши його Україні. Символічно прозвучала також пісня «Тільки б не було війни», яку автор розучила з учасниками семінару. Педагоги також відтворювали різні ритми, грали оркестром на найпростіших музичних інструментах за партитурами, імпровізуючи.
Добре, коли розвитком та формуванням особистості дитини з раннього дитинства займаються фахівці, професіонали своєї справи. Ідеально, коли в подальшому в НУШ продовжується формування компетентностей, необхідних для художньо – творчого самовираження, розкриття креативного потенціалу підростаючого покоління для подальшого залучення до культурних процесів в Україні.